pracodawca oraz zleceniodawca oczekuje od handlowca efektu w postaci sprzedaży

Osoby zamjmujące się zawodowo handlem, odnajądą w tym dziale szereg porad oraz gotowych do zastosowania narzędzi mających na celu zwiększyć wyniki sprzedaży.

ubiór, a sprzedaż

Z reguły mamy większe zaufanie do ludzi eleganckich i kulturalnych. Jeżeli spotkalibyśmy dwie obce osoby (mężczyźni) z których:

- pierwszy - byłby mężczyzną schludnie ubranym w garnitur o pospolitej fryzurze
- drugi - byłby mężczyzna z widocznym tatuażem, nie schludny oraz używał przekleństw jako przerywników

Z którym chciałbyś rozmawiać? Któremu pozwoliłbyś zaobsorbować swój czas na przedstawienie jego oferty? Którego będziesz dażył większym zaufaniem początkowym?

Odpowiedź wydaję się prosta. Dlaczego by tego nie wykorzystań na swoja korzyść?
W sprzedaży "szczęściu" można pomóc na wiele sposobów. Powyższy przykład, to zaledwie kropelka w morzu narzędzi dla osób zawodowo zajmujących się sprzedażą oraz osób chcących prowadzić owocne rozmowy handlowe, kończące się sprzedażą naszych produktów/usług.